منتظران ظهور آقاصاحب الزمان

منتظران ظهور آقاصاحب الزمان
منتظران ظهور آقاصاحب الزمان 
قالب وبلاگ

 




 مهدی جان ! 

ویرانه نه آنست که جمشید بنا کرد   نه آنست که فرهاد فرو ریخت


ویرانه دل ماست که هر جمعه به یادت


صد بار بنا گشت و دگر بار فرو ریخت





می دانم مهربانی تو را آن قدرت هست

که قلبم را چنان وسعتی بخشد که از محبت تو سیراب شود.

عاشق يک لحظه نگاهت هستم يا صاحب الزمان (عج)





میگن پُشت سر مسافر آب بریزی بر میگرده


اشک که از آب زلال تره چرا مسافر من


بر نمی گرده…؟

 



نظرات شما عزیزان:

شقایق
ساعت14:10---5 فروردين 1393
سلام گلم وبلاگت عالی بود مطالبش محشر بود .. . .واسه همین میخوام تبادل لینک کنیم تا وبت در وب من ثبت بشه اگه دوست داشتی اول(لینکم کن)بیا وبم خبرم کن تا زود لینکت کنم. . . مرسی بابای
ادرس:www.shaghaygh.lxb.ir
عنوان:★☆★دخملونه★☆★


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 26 بهمن 1393 .:. 15:53 .:. saeid .:.
.: Weblog Themes By SamenTheme :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان منتظران ظهور آقاصاحب الزمان و آدرس saeid761.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





برچسب‌ ها
طراح قالب
ثامن تـــم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 102
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 102
بازدید ماه : 386
بازدید کل : 365761
تعداد مطالب : 419
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1